DIEVO REŽIMAS #70: Žaidimų „speedrunning“

Šiame epizode nusprendėme patyrinėti keistą, bet žavingą žaidimų „speedrun“ pasaulį. Kas gi yra tas „speedrunningas“ ir kaip jis atsirado? Kas motyvuoja žaidėjus skirti tiek daug laiko rezultato gerinimui?

TINKLALAIDĖ

2/29/20241 min skaitymo

Šiame epizode nusprendėme patyrinėti keistą, bet žavingą žaidimų „speedrun“ pasaulį. Kas gi yra tas „speedrunningas“ ir kaip jis atsirado? Kas motyvuoja žaidėjus skirti tiek daug laiko rezultato gerinimui? Kaip įmanoma žaisti žaidimą užsirišus akis? Kaip žaidimus „speedrunina“ kompiuteriai? Dedame visas pastangas atsakyti į šiuos klausimus per beveik rekordiškai trumpą laiką!

Autoriai: Simonas Vitkūnas, Andrius Jovaiša

Muzika: Andrey Avkhimovich (Doom Soundtrack Rebuild), Maya Barsony (Lies of P)

Viršelio iliustracija: Games Done Quick

Klausyti epizodo per YouTube.