DIEVO REŽIMAS #69: Paros ciklas žaidimuose
Šiame epizode nagrinėjame nedažnai aptariamą temą – paros ciklą žaidimuose. Kokia šios idėjos atsiradimo istorija, įdomiausi panaudojimo pavyzdžiai iš praeities ir dabarties, potencialios galimybės ateityje.
TINKLALAIDĖ
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=1224,h=504,fit=crop/m6LoZDXWeruPpexp/v-rising-A0xrlv2JeZsyevGA.jpg)
![](https://assets.zyrosite.com/cdn-cgi/image/format=auto,w=328,h=278,fit=crop/m6LoZDXWeruPpexp/v-rising-A0xrlv2JeZsyevGA.jpg)
Šiame epizode nagrinėjame nedažnai aptariamą temą – paros ciklą žaidimuose. Kokia šios idėjos atsiradimo istorija, įdomiausi panaudojimo pavyzdžiai iš praeities ir dabarties, potencialios galimybės ateityje. Aptariame tokius įvairiai paros ciklą panaudojančius žaidimus kaip V Rising, Morrowind, Knight Lore, Valheim, Shoppe Keep, Bloodborne, Cyberpunk, Disco Elysium, Witcher, Red Dead Redemption 2, Deathloop.
Autoriai: Gediminas Tarasevičius, Simonas Vitkūnas, Arvydas Žemaitis
Muzika: Jeremy Soule (Morrowind), Sencit Feat FJØRA (Deathloop)